Dungeon maps for RPG. Create maps online, download as PDF and PNG. PATHFINDER. Manuales. View topic - Drow Prestige Classes. Drow Judicator[ The Underdark p.33-5 ] A mortal imbued with fiendish cruelty, the drow judicator is a knight most foul.
This unholy warrior is steeped in the divine energy of Selvetarm, the Spider that Waits, self-appointed Champion of Lolth. Consort of demons and demonic arachnids, the drow judicator is hated and feared by all, especially other male drow who are jealous of the heights of power to which he has risen. Drow judicators must make an unholy pledge to Selvetarm and then survive the rites of entry to adopt the prestige class. At least a little schooling in spellcasting is required, but only the toughest and meanest sorcerers and wizards can survive the entry requirements. Typically, an NPC drow judicator serves a higher ranking cleric of Lolth, although he chafes to be the sole authority. Class Features: Weapon and Armor ProficiencyDrow judicators are proficient with all simple and martial weapons, with all types of armor, and with all types of shields except tower shields. Ver Tema - Todo sobre los drows. Las Casa nobles Menzoberranzan, como muchas ciudades drow, esta dominada por redes de familias, unidas familiarmente entre si (cuando es conveniente) para proteccion mutua.
D&D 3.5e - El Combatiente Completo. RPG Library - Fantasy. Ninja de la Media Luna. Ninja de la Media Luna Dungeons & Dragons 3.0 Los ninja de la Media Luna son un clan mercenario cuyos miembros se dedican por una suma exorbitante al sabotaje y a otras misiones secretas; siempre que el trabajo se adecue a su inescrutable código moral.
Los ninja representan una espina tanto para los peores tiranos como para los nobles más justos, y ninguno fuera de sus jerarquía dominante sabe qué es realmente lo que les mueve. Sus bases y sitios seguros son desconocidos para cualquiera ajeno a la Media Luna, y los posibles clientes contactan con ellos a través de una larga cadena de contactos. Ver Tema - arte rolero(galeria de arte relacionado) Buenas... no se si es el post adecuado, pero en su día, en otro foro, posteé una lista de links a las webs de los ilustradores que más me gustan (también webs de videojuegos o así), para facilitar el desarrollo de partidas de rol, sea por escenarios, personajes, objetos, hechizos y así...
Hago un copia pega del asunto (hice cada descripción más rimbombante... pero es lo que hay jajaja eran otros tiempos). Ahí va la lista: Michael Komarck - (Podrás obtener un sinfín de ilustraciones que transmiten incluso las personalidades de los propios personajes.) Scott M. The Hypertext d20 SRD (v3.5 d20 System Reference Document) Iolis Euipment. Weapons[edit] Melee Weapons[edit] Simple[edit]
Manuales Basicos - D&D Manual del Jugador 3.5. Playtest. Descargas. Classes - D&D4 Wiki, the D&D 4th edition wiki. Althaghast, the White Necromancer / Kobold Press. October 27, 2011 / Marc Radle Within the pages of Kobold Quarterly #19, you’ll find the white necromancer, a new class created for the Pathfinder Roleplaying Game.
Designer Marc Radle has crafted a character for you that uses the new class, and you can see the result below. Our sample white necromancer has been illustrated by the talented Chris McFann. Although many necromancers are foul, twisted individuals obsessed with evil and death, a few embrace the knowledge that true necromancy involves manipulating the powers of life as well as death and undeath. These enlightened few are known as white necromancers. Althaghast is one of these enlightened few. Althaghast’s penetrating eyes are kind and compassionate. Althaghast Male human white necromancer 10 NG Medium humanoid (human)Init +2; Senses blindsight; Perception +3 DEFENSEAC 14, touch 14, flat-footed 12 (+2 Dex, +2 deflection)hp 42 (10d6)Fort +5, Ref +7, Will +11 Power Over Undead (Su): Althaghast has Turn Undead as a bonus feat.
Dungeons & Dragons 3.X Resources & Links Page. MEGA. 3.5e Homebrew. Dungeons & Dragons Dice Roller. Dotes Dungeons & Dragons 3.5. Character Sheets. Removal Notice. Sistemas de Magia. El problema con el sistema Vancian es que no se siente correcto.
No parece representativo de la literatura fantástica. ¿Cuántas veces ocurre que veas al mago de la historia decir: "Tengo el hechizo adecuado en mi reperterio... pero no está listo"? Los magos en la literatura parecen tener siempre (o casi siempre) el hechizo adecuado para la situación a la que se enfrentan. O tienen una precognición buenísima, o no usan Vancian. Personalmente, siempre me gustó el sistema de Warlock: Black Spiral que mezclaba algo de Skills y Mana Points. Por una parte, el personaje gastaba puntos en alguna habilidad particular (las habilidades eran 'escuelas' por así decirlo. Tenía sus desventajas, naturalmente. "<i>You know that a conjurer gets no credit once he has explained his trick; and if I show you too much of my method of working, you will come to the conclusion that I am a very ordinary individual after all</i>" - Sherlock Holmes to Watson.
Pathfinder Roleplaying Game Reference Document.