background preloader

Groupe Mikros Image

Groupe Mikros Image

http://www.mikrosimage.eu/

Toys Films 3D Ripper DX 3D Ripper DX Overview Download Links Quick start guide Maya import Pre- and Post-TnL cache efficiency measurementForum Overview With 3D Ripper DX you can: - capture all geometry, textures and shaders, rendered during single frame; - import captured geometry into 3D Studio Max or Maya; - see what exactly has been drawn by each individual draw call; - see renderstate, textures, vertex streams, index stream, vertex declaration, vertex and pixel shaders (including HLSL source code if available) of each individual draw call. 3D Ripper DX supports only DirectX 6.x, 8.x and 9.x applications.

wanda nVidia CUDA : la fin des CPU ? Petit retour vers le passé. Nous sommes en 2003, depuis plusieurs années Intel et AMD se livrent une lutte acharnée afin d’offrir des microprocesseurs toujours plus puissants. En quelques années la fréquence a rapidement augmenté du fait de cette concurrence et plus encore sous l’impulsion d’Intel et l’arrivée de son Pentium 4. Pourtant cette situation va soudainement arriver à son terme : après avoir bénéficié d’une augmentation de fréquence soutenue (entre 2001 et 2003 la fréquence des Pentium 4 a ainsi été multipliée par deux, passant de 1.5 à 3 GHz) les utilisateurs doivent désormais se contenter de quelques MHz grappillés difficilement par les fondeurs (entre 2003 et 2005 la fréquence est passée de 3 à 3.8 GHz).

Home 2 FACTORY 3D Ripper DX Tutorial 3D Ripper DX is a tool for capturing geometry and textures. This is very useful for machinima because it allows you to export models from a huge selection of games. You will need a 3D program for this. 3D Studio Max is recommend, but other programs that can import OBJ files may work as well. Capturing a scene with 3D Ripper DX1) Open 3D Ripper DX and locate the game exe. Make a mental note of your capture key, then press launch. - If using a Steam game, make sure steam is running first. ICONOCLAST The Mill US Showreel 2010 Une nouvelle édition du showreel 2010 du studio The Mill après la mise en ligne du showreel fin 2009. Basé à Londres, il s’agit cette fois d’une version destinée au marché américain. Une compilation de leurs nouveaux travaux durant 4 minutes. A découvrir en vidéo dans la suite.

AT WORK Productions

Related: